Leonardo AdvantageClub - Terms & Conditions

מועדון החברים מלונות לאונרדו - תנאים והגבלות

הזינו יעד כדי להתחיל בחיפוש
8 מאי-9 מאי
1 חדר, 2 אורחים
קוד הטבה
קוד הטבה תקף
הבטחה להשוואת מחיר

מועדון החברים מלונות לאונרדו - תנאים והגבלות

1. כללי

תוכנית הנאמנות של Leonardo AdvantageCLUB וההטבות הנלוות לה מוצעות לכם ע"י חברת Sunflower Management GmbH & Co. KG [ Landsberger Allee 117A, 10407 Berlin], והן ניתנות מטעמה ע"י רשת מלונות ליאונרדו המתאימה ("מלונות ליאונרדו"). המטרה היא לאפשר לחברים ("חברים") בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB לקבל את ההטבות המפורטות להלן לאחר הרשמתם בחינם לתוכנית ושהייתם במלונות ליאונרדו המשתתפים בתוכנית. מלונאות המשתתפים כעת בתוכנית כוללים את כל המלונות המוצגים ע" אתר האינטרנט [www.leonardo-hotels.com], למעט המלונות הבאים: SENTIDO Cypria Bay by Leonardo, Leonardo Laura Beach & Splash Resort, Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa, Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea, Leonardo Kolymbia Resort – Rhodes. מלונות ליאונרדו רשאית להוסיף או להסיר בתי מלון מן הרשימה לפי שיקול דעתה הבלעדי.

 

2 חברות בתוכנית AdvantageCLUB

2.1. זכאות לחברות בתוכנית

החברות בתוכניתLeonardo AdvantageCLUB זמינה לכולם. חברות או ישויות אחרות אינם רשאיות להירשם לתוכנית Leonardo AdvantageCLUB. באפשרותכם להירשם לתוכנית Leonardo AdvantageCLUB רק אם מלאו לכם 18 שנים או אם הנכם בגירים על פי הוראות הדין המקומי ומסוגלים להתקשר בחוזים מחייבים (התוכנית אינה זמינה לקטינים). לא קיימת תביעה חוקית להשתתפות בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB. עובדיה של מלונות ליאונרדו אינם רשאים להצטרף לתוכנית.

 

החברות שלכם או הנקודות או ההטבות שלכם בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB אינם ניתנים להעברה.

2.2. רישום כחברים בתוכנית

הרישום המתבצע ביחס לחשבונות חבר אישיים אינו כרוך בתשלום ויש לבצע אותו באינטרנט תוך מילוי טופס הבקשה המופיע באזור שכותרתו "Leonardo AdvantageCLUB" בדף הבית של אתר האינטרנט של מלונות ליאונרדו [www.leonardo-hotels.com] או במסגרת תהליך ההזמנה המקוון (רישום אוטומטי, ככל שהתבקש). יתרה מזאת, החברים רשאים לבקש את ביצוע הרישום באמצעות טפסי ההרשמה הזמינים בבית המלון. החברים נדרשים להחזיק בכתובת דוא"ל תקינה על מנת להירשם לתוכנית.

 

חברים שונים אינם מסוגלים להירשם לתוכנית באמצעות אותה כתובת הדוא"ל. בזמן ההרשמה, יש למלא את כל השדות הנדרשים בצורה מלאה ונכונה.

 

לאחר הגשת הטופס בבית המלון, החבר יקבל הודעת הזמנה בדוא"ל אשר תישלח לכתובת שצוינה ע"ג הטופס. הודעת ההזמנה תכיל קישור שעליו החבר העתידי יידרש ללחוץ על מנת להתחיל את תקופת החברות שלו ועל מנת להגדיר עבורו סיסמה. מבלי שתאשרו את הרשמתכם בלחיצה על הקישור שצוין, לא ניתן יהיה להפעיל את החברות בתוכנית. אם נרשמתם לתוכנית דרך האינטרנט, לא יידרש אישור לחברותכם בתוכנית.

 

לאחר הפעלת החברות שלכם בתוכנית, המערכת תיצור מספר זיהוי לחשבון החבר שלכם ("מזהה חבר"). מזהה החבר יאפשר לחבר לצבור נקודות בכל אחד מן המלונות המשתתפים בתוכנית ולאלתר. לא יונפק לכם כרטיס חבר פיזי.

על החבר שלא למסור את הסיסמה שלו לאף אחד אחר. החבר אחראי לכל הפעולות המתבצעות בחשבון שלו או מתוכו.

מספר החבר האישי תקף רק לשהיות עתידיות של אותו החבר.

2.3. חשבון חבר

באפשרותכם לגשת לחשבון החבר שלכם בתוכנית AdvantageCLUB באמצעות אתר האינטרנט של מלון ליאונרדו. החברים מתבקשים לשמור על עדכניות הפרטים האישיים שלהם. כל שינוי לכתובת דוא"ל או בכתובת למסירת דברי דואר, שם החבר, או כל פרטי חברות רלוונטיים אחרים נדרש להתבצע ישירות ע"י החבר באזור "הפרופיל שלי" בדף החשבון שלכם ב-Leonardo AdvantageCLUB. מלונות ליאונרדו מחריגה את אחריותה בגין כל נתונים אישיים שגויים שאותם הזין החבר לחשבונו.

אנשים ששינו את שמם נדרשים להוכיח את ביצוע השינוי באמצעות מסמכים רשמיים.

ייתכן שהגישה לדף החשבון שלכם דרך האינטרנט תופסק לפרקי זמן סבירים למטרות תחזוקה או שיפורים באתר האינטרנט.

2.4. ביטול חברות

מלונות ליאונרדו שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל חברות בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB ולבטל כל נקודות שלא מומשו ושנצברו ע"י כל חבר וזאת מטעמים מוצדקים. טעמים אפשריים לביטול כוללים, ללא הגבלה:

 

  1. הפרת התנאים
  2. הצגה כוזבת של מידע או כל שימוש לא תקין בתוכנית זו
  3. הפרת הוראותיהם של כל דינים או תקנות ארציים, מדינתיים או מקומיים בקשר עם השימוש בזכויות הנלוות לחברות בתוכנית
  4. אי-תשלום בגין חיובים של בית המלון
  5. המחאה לפקודת מותג של בית מלון משתתף שהוחזרה עקב אי-קיומם של כספים זמינים או משום שהיא אינה תקינה מכל סיבה שהיא.
  6. ביצוע פעולת הונאה או ניצול לרעה המערבים כל חלק מתוכנית זו.
  7. פגיעה פיזית או התייחסות פוגענית מילולית או כתובה נגד בית מלון מסוים או מלונות ליאונרדו כרשת, או
  8. כל פעולה אחרת הפוגעת בתוכנית או בכל אחד משותפיה.

 

מלונות ליאונרדו שומרת לעצמה את הזכות לאסור עליכם להשתתף בתוכנית בעתיד.

בכל עת, כל אחד מן החברים רשאי לבטל את השתתפות בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB דרך "החשבון שלי" בדף החשבון האישי שלו.

ביטול החברות משמעו עזיבה מוחלטת של התוכנית, מה שיגרום להפסקה מוחלטת של מערכת היחסים הקיימת בין תוכנית Leonardo AdvantageCLUB לבין החבר. עזיבה זו תגרום למחיקת כל הנתונים הנוגעים לחבר ממאגר הנתונים של Leonardo AdvantageCLUB, ביחד עם כל הנקודות בתוכניתLeonardo AdvantageCLUB שנותרו בחשבון במועד הביטול. נקודות שנצברו בתוכניות השונות תפקענה בהתאם לתנאים ולהתניות של תוכנית השותפים הרלוונטית.

 

3. צבירת נקודות AdvantageCLUB

3.1. תנאים לצבירת נקודות AdvantageCLUB

באפשרותכם לצבור נקודות AdvantageCLUB בגין שהיה בבתי מלון משתתפים החל ממועד הרשמתכם לתוכנית Leonardo AdvantageCLUB. לא ניתן יהיה להעביר את הנקודות לחבר אחר ולנקודות אלו אין כל ערך במזומן. ניתן לצבור נקודות רק אם החבר שהה באופן אישי בבית המלון, ככל שהחשבונית הייתה על שמו של האורח וככל שהיא שולמה. משכך, לא ניתן להעניק נקודות בגין שהיות של אורחים שאינם החבר, וזאת ללא תלות במי ביצע את ההזמנה ומי שילם עבורה.

על מנת להיות זכאים לנקודות, החברים רשאים לבצע הזמנות ישירות בבית המלון או דרך הטלפון, דוא"ל או פקס. החברים יידרשו לזהות את עצמם כחברים בתוכנית AdvantageCLUB במהלך תהליך ההזמנה. בנוסף, החברים יוכלו לצבור נקודות גם דרך סוכנויות נסיעות המשתמשות ב-GDS המחובר למרכז ההזמנות של מלונות ליאונרדו.

על מנת לצבור נקודות וליהנות מן הטבות הקיימות בתוכנית AdvantageCLUB במהלך השהייה שלהם, האורחים יידרשו להצהיר על חברותם בתוכנית AdvantageCLUB ולהציג את מזהה החבר שלהם במעמד הצ'ק-אין.

נקודות AdvantageCLUB יתווספו לחשבון האישי של החבר תוך שלושה שבועות ממועד הצ'ק-אאוט. ניתן יהיה להעניק נקודות בגין שהיות שהתקיימו בעבר עד 365 ימים לאחר מועד הצ'ק-אאוט ביחס לתנאים שהתבקשו ולחברות בתוכנית במהלך השהייה.

כל נקודות מיוחדות או נקודות הניתנות לחברים חדשים שזוכו בחשבון במסגרת מבצעים ייחשבו לנקודות שלא ניתן לממשן עד למועד הצ'ק אאוט של ההזמנה הראשונה המזכה בנקודות בכל בית מלון משתתף

3.2. בתי מלון משתתפים

בתי מלון הפועלים תחת המותגים הבאים ישתתפו בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB (בכפוף לחריגים מסוימים כמפורט להלן). מלונות ליאונרדו, מלונות ליאונרדו בוטיק, Leonardo Royal Hotels, Herods Hotels, U Hotels, NYX Hotels, ו-Star Inn Hotels באוסטריה.

כל בתי המלון המוצגים באתר האינטרנט שכתובתו: www.leonardo-hotels.com משתתפים בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB, בכפוף לחריגים הבאים.

מלונות מוחרגים:

  • SENTIDO Cypria Bay by Leonardo
  • Leonardo Laura Beach & Splash Resort
  • Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa
  • Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea
  • Leonardo Kolymbia Resort – Rhodes

במקרה שבו מלון כלשהו עזב את רשת מלונות ליאונרדו או הפסיק להיות מלון משתתף לאחר שהתבצעה הזמנה, אך לפני השהיה במלון בפועל, החבר לא יצבור נקודות והטבות בבית המלון. בנוסף, מבצעים הנוגעים לחברות בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB לא ימשיכו להיות בתוקף לאחר המועד שבו בית המלון עזב את רשת מלונות ליאונרדו או הפסיק את השתתפותו בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB, גם אם ההזמנה בוצעה לפני אותו מועד.

3.3. מקורות ותעריפים להזמנות

לכל התעריפים הציבוריים יזכו אתכם בנקודות והטבות של תוכנית AdvantageCLUB. תעריפי החדרים הבאים יוחרגו מתוכנית זו: תעריפי חדרים להזמנות קבוצתיות עסקיות או למטרות פנאי, תעריפי חדרים לחברי צוות, לעובדים, למפעילי סיורים וסוכני נסיעות, ותעריפים החלים על שהות במקום האירוח ללא תשלום במסגרת הטבה (complimentary stay), אלא אם כן יוחלט אחרת. נקודות יוענקו בגין שהיות ותעריפי החדרים המתאימים רק אם הם הוזמנו דרך דף הבית של מלונות ליאונרדו, משרדי ההזמנות המרכזיים של מלונות ליאונרדו, או ישירות בבית המלון דרך הטלפון, דוא"ל, פקס או בדלפק הראשי.

3.4 חישוב נקודות

"נקודה" = יחידת שווי הנוצרת בהתאם לטבלת המרה המפרטת הוצאות כספיות המשולמות ע"י חברים השוהים בבתי מלון משתתפים של רשת ליאונרדו. כל אירו שתוציאו על הזמנתכם שווה בערכו לנקודה אחת. כאשר מדובר במטבע שאינו מטבע האירו, הנקודות יתבססו על שער החליפין החל במועד הצ'ק-אאוט.

"שהייה" = לילה אחד או מספר לילות רצופים באותו בית מלון, ללא תלות בתדירות שבה התבצעו הליכי צ'ק-אין או צ'ק-אאוט. במקרה של הזמנה אחת הכוללת מספר חדרים, החברים יהיו רשאים לצבור נקודות רק בגין החדר הראשון שנבחר. ככל שהתבצעו מספר הזמנות בשם החבר הרלוונטי ביחס לתאריכים זהים, הנקודות יוענקו רק בגין החדר שבו שהה החבר באופן אישי.

ניתן לאסוף נקודות לחדר שהוזמן, אך לא לשירותים נוספים שבהם ייעשה שימוש במלון (מיניבר, חניה, טלפון, וכו'). כמו כן, תיצברנה נקודות לטובת ארוחות בוקר ככל שהחבר הזמין במקור את החדר כולל ארוחה זו. אם הוספתם ארוחות בוקר להזמנה שלכם לאחר השלמת ההזמנה הראשונית, הנקודות שתצברו יוענקו רק ביחס לחדר עצמו.

ניתן להעניק נקודות במספרים שלמים בלבד. ככל ששער החליפין ששימש להמרת אירו לנקודות מוביל למספר נקודות שאינו מספר שלם, מספר הנקודות שיזוכו בחשבון החבר יעוגל כלפי מטה למספר השלם הקרוב ביותר ככל שהספרה הראשונה אחרי הנקודה קטנה מ-5, והוא יעוגל כלפי מעלה אם הספרה הראשונה אחרי הנקודה היא 5 ומעלה.

הזמנות המשולמות באמצעות נקודות לא תזכינה את המזמינים בצבירת נקודות נוספת.

3.5 תוקף הנקודות

הנקודות תישארנה בתוקף למשך 18 חודשים לאחר מועד הצ'ק-אאוט האחרון. ככל שהחבר לא שהה באחד מן המלונות המשתתפים בתוכנית במסגרת הזמנה "מזכה" או הזמנה ש"נפדתה" (eligible/redeemed reservation) במהלך 18 חודשים אלו, כל הנקודות שהצטברו בחשבון המשתתף תחדלנה מלהתקיים מבלי שתימסר הודעה בנושא ומבלי שתינתן אפשרות לשחזר או להמיר אותן.

3.6. ביטול הזמנות ואי-הגעה

במקרה של ביטול הזמנה או אי-הגעה, החבר לא יצבור נקודות בגין ההזמנה, גם אם שולמו סכומים כלשהם בגין ביטול מאוחר או אי-הגעה.

3.7. תביעות

אם נודע לחבר שהוא לא צבר נקודות שלהן הוא זכאי בחשבון החבר שלו לאחר שחלפו שלושה שבועות או יותר, הוא יהא רשאי לבקש את תיקון היתרה תוך 365 ימים לאחר שהייתו בבית המלון המשתתף (בהתאם למועד הצ'ק-אאוט). לשם כך, על החבר ליצור קשר עם בית המלון הרלוונטי ולספק ראיות לתביעתו, וכן להגיש עותק מן החשבונית שהגיעה מבית המלון הנדון. על מנת להיות זכאי לצבירת נקודות, על החשבונית הנוגעת לתביעה להיות בשם החבר בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB או לכלול אותו.

 

4. פדיון של נקודות AdvantageCLUB

4.1. תנאים

ברגע שמספר הנקודות בחשבון החבר מגיעה לרמה מסוימת (כפי שמפורט בדף החשבון), החבר יהא רשאי להמיר את הנקודות הללו לשהיות בחינם בבתי מלון משתתפים ברשת ליאונרדו. החברים בתוכנית AdvantageCLUB אינם יכולים להשתמש בנקודות שלהם כדי לשלם על שירותים נוספים הקיימים בבית המלון (לדוג': מיניבר, חניה או טלפון). בנוסף, לא ניתן להשתמש בנקודות על מנת לשלם על ארוחות בוקר ככל שהן לא הוזמנו במסגרת ההזמנה המקורית. יתרה מזאת, לא ניתן להשתמש בנקודות לצורך פדיונן לטובת אדם אחר.

מספר הנקודות הנדרש לצורך שהיות מסוימות יצוין בתהליך ההזמנה (לאחר הכפתור "פדיון נקודות" - Redeem Points). יש לפעול בהתאם לצעדים המפורטים בתהליך ההזמנה ("פדיון נקודות") ולבדוק את מספר הנקודות הנדרשות לצורך השהייה המועדפת עליכם. באפשרותכם לפדות נקודות רק דרך האינטרנט (באתר האינטרנט של מלונות ליאונרדו שכתובתו: www.leonardo-hotels.com) וזאת במסגרת הזמנות שבוצעו מראש. לא ניתן לבצע תשלום באמצעות נקודות ביחס להזמנות שכבר בוצעו במחיר רגיל.

סכום הנקודות הנדרש להזמנה מתבסס על יחס המרת נקודות מוגדר. ערכי נקודות ויחסי ההמרה המוגדרים ביחס למלון או ליעד מסוים עשויים להשתנות בכל עת. לנקודות לא יהיה כל ערך לפני שיוצגו ע"י החבר למטרות פדיון.

לא ניתן לבצע פדיון לנקודות במדינות שבהן הדבר אסור על פי חוק.

4.2. חדרים המוענקים מכוח נקודות (Rewarded Rooms)

למעט ביחס לתוכניות "ארוחת בוקר בלבד" (Bed & Breakfast), ככל שנבחרו במסגרת תהליך ההזמנה, חדרים מוענקים מכוח נקודות (Rewarded Rooms) אינם כוללים מזון ומשקאות, פריטים הניתנים בחינם או הוצאות נלוות (incidentals), למעט הטבות לחברים המוזכרות באזור שכותרתו "AdvantageCLUB" באתר האינטרנט שכתובתו: www.leonardo-hotels.com. כל חיובים נוספים שאותם יש לשלם ישירות למלון עובר למועד הצ'ק-אאוט. לא ייכללו הוצאות נסיעה למלון וממנו.

4.3. ביטולים של הזמנות שהוענקו מכוח נקודות

ככל שהחבר ביטל הזמנה שהוענקה לו מכוח נקודות (rewarded reservations), הנקודות ששימשו לביצוע ההזמנה יופקדו מחדש בחשבון החבר. הזמנות שהוענקו מכוח נקודות ושלא בוטלו עד למועד הסופי לביטול והזמנות שבהמשך להן לא הגיע החבר לבית המלון יחויבו במספר הנקודות הנדרשות שלא יוחזרו.

4.4. בתי מלון משתתפים

ייתכן שיוספו או יוסרו בתי מלון משתתפים מכל מותג או סוג יעד כל עוד הצעה זו נותרה בתוקף.

 

5. תוכניות השותפים של Miles & More ו-Deutsche Bahn BahnBonus

מלונות ליאונרדו משתתפת בתוכניות ההטבות Miles & More ו-Deutsche BahnBonus. במקום לצבור נקודות AdvantageCLUB, החברים יוכלו לצבור נקודות בתוכניות Miles & More או Deutsche Bahn BahnBonus בהמשך לשהייה באחד מן המלונות המשתתפים בתוכנית. לתשומת לבכם: לא כל המלונות המשתתפים בתוכנית AdvantageCLUB משתתפים גם בתוכניות Miles & More ו/או Deutsche Bahn BahnBonus. נכון למועד התנאים וההתניות,

לא ניתן לצבור נקודות תגמול של Miles & More עבור שהייה בבתי מלון הממוקמים בבריטניה, אירלנד, הולנד, בלגיה, יוון וקפריסין.
לא ניתן לצבור נקודות תגמול של DeutscheBahn עבור שהייה בבתי מלון הממוקמים בבריטניה, אירלנד, הולנד, בלגיה, ישראל, יוון וקפריסין.

רשימת בתי המלון המשתתפים עשויה להשתנות בכל עת.

באפשרותכם לממש את בחירתכם בחשבון החבר שלכם. לעניין זה יחולו התנאים וההתניות של מלונות ליאונרדו לעניין תוכניות  Miles&More ו-Deutsche Bahn BahnBonus וכן התנאים וההתניות של השותפים.

לא יתבצע זיכוי במקביל בנקודות במסגרת תוכניות שותפים או תוכנית AdvantageCLUB; לפי שיקול דעתו של החבר, הזיכוי יתאפשר בנקודות Miles & More, או AdvantageCLUB, וזאת פעם אחת בלבד לכל שהייה.

 

6. תעריף מיוחד לתוכנית AdvantageCLUB

על מנת להזמין שהייה בתעריף המיוחד של תוכנית Leonardo AdvantageCLUB (הנחה בגובה 10%), יש להיכנס לתוכנית Leonardo AdvantageCLUB או להירשם לה ולבצע הזמנה ישירות באתר האינטרנט הרשמי של מלונות ליאונרדו. בביצוע הזמנות ישירות בבית המלון או דרך מחלקת ההזמנות, על החבר לציין כי הוא שייך למועדון החברים במעמד ההזמנה. לא ניתן לשלב את התעריף המיוחד של תוכנית AdvantageCLUB בתעריפים מיוחדים אחרים או במבצעים אחרים, הוא תקף רק להזמנות שבוצעו לאחר ה-14.1.2016. הנקודות תצטברנה בהתאם למחיר הכולל שהוזמן.

לא ניתן לשלב את התעריף המיוחד (בגובה 10%) בתעריפים מיוחדים ומבצעים אחרים.

מלונות ליאונרדו רשאית לבטל או לשנות את ההצעה הקיימת ביחס לתעריף המיוחד של AdvantageCLUB בכל עת.

 

7. הטבות חבר נוספות

לחברים מוקנות הטבות שונות המצוינות באתר האינטרנט של מלונות ליאונרדו ככל שההזמנה בוצעה ישירות ע"ג אתר האינטרנט של מלונות ליאונרדו, דרך הטלפון מול מחלקת ההזמנות של מלונות ליאונרדו או מלונות פתאל, או ישירות בבית המלון. ביחס להזמנות שבוצעו דרך ערוצים חיצוניים, לחברים לא תהיה כל זכות לקבל את ההטבות הנלוות לחברות בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB.

 

8. תקשורת

לחברים תוקנה גישה לכל המידע הנוגע לחברות שלהם בתוכניתLeonardo AdvantageCLUB, לרבות יתרת הנקודות הנוכחית. כל חבר בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB שהצטרף לתוכנית מסכים לקבל הודעות אלקטרוניות מן התוכנית בדבר החברות שלו בה (לדוג': הודעות דוא"ל המפרטות את סטטוס הנקודות הנוכחי שלו).

 

9. ניוזלטר

ככל שהחבר אינו מעוניין עוד לקבל הודעות בעלות אופי מסחרי דרך הדוא"ל, באפשרותו להסיר את עצמו מרשימת התפוצה של הודעות דוא"ל אלו בלחיצה על הקישור "הסר הרשמה" המופיע בסופן של הודעות דוא"ל אלו.

 

10. ביטול תוכנית Leonardo AdvantageCLUB

מלונות ליאונרדו שומרת לעצמה את הזכות להגביל, להשהות, להפסיק או לבטל את תוכניתLeonardo AdvantageCLUB או להחליף אותה בתוכנית הטבות אחרת בכפוף למתן הודעה לידי כל החברים הפעילים וזאת 60 יום מראש . במקרים אלו, זכותכם לקבל נקודות בגין שהיות בבתי מלון עשויה לפקוע 60 יום לאחר מועד ההודעה והזכות לפדות נקודות עשויה לפקוע 90 יום לאחר הודעה זו. לא ניתן יהיה לפדות נקודות שהצטברו ע"י חברים אשר לא הוצגו למטרות פדיון במועד הסופי לפדיון או לפני כן.

 

11. שונות

11. שינויים בתנאים ובהתניות

מלונות ליאונרדו שומרת לעצמה את הזכות לשנות, להגביל, או לבטל את התנאים וההתניות של תוכנית Leonardo AdvantageCLUB (לרבות מספר הנקודות הניתנות בגין הזמנה כלשהי), וכן תקנות, הטבות, תנאי השתתפות, מענקים או כל חלק הימנם וזאת בכל עת, גם אם שינויים כאמור ישפיעו על ערך הנקודות או ההטבות שכבר הצטברו.

11.2 תחום שיפוט

התנאים וההתניות הכלליים של התוכנית הינם כפופים להוראות הדין הגרמני, וזאת ללא תלות בדיני הגנת הצרכן המחייבים שיחולו במדינת התושבות של הצרכן. במקרה של כל סתירה בין הגרסה האנגלית והגרמנית של התנאים וההתניות הכלליים, תגבור הגרסה האנגלית.

11.3 פרטיות נתונים.

בהרשמה לתוכנית Leonardo AdvantageCLUB, החברים מקבלים ומאשרים במפורש כי הנתונים האישיים שלכם שסופקו על-ידכם בטופס ההרשמה (1) יעובדו ע"י מלונות ליאונרדו, מתוקף שליטתה בנתונים, ע"י חברות הבת או חברות מסונפות שלה כפי שיידרש לצורך מימוש תוכנית Leonardo AdvantageCLUB, וכן בהקשר של ביצוע הזמנות ושליחת מידע באופן קבוע אודות תוכנית Leonardo AdvantageCLUB; (2) יועברו ברחבי העולם לצדדים שלישיים לצורך עיבוד הנתונים האישיים שלכם מטעמנו או ככל שיידרש על פי כל דין במקרה של ארגון מחדש, מיזוג או רכישה של כל חברה, לצורך שימוש במידע כאמור למטרת ניהול רישומי החברים, מתן שירותים לאורחים, פרסום, שיווק או תקשורת.

 

החבר רשאי למשוך את הסכמתו באמצעות פרטי ההתקשרות המצוינים להלן ובכל עת. משיכת הסכמה זו תגרום לביטול אוטומטי של החברות בתוכנית AdvantageCLUB.

 

Sunflower Management GmbH & Co.KG

Landsberger Allee 117A

10407 Berlin

טל': +49 (0)30 688 322 0

דוא"ל: dataprotection@leonardo-hotels.com

 

לקבלת מידע נוסף בדבר האופן שבו אנו מעבדים את הנתונים שלכם, אנא עיינו בהודעה בדבר  פרטיות נתונים לחברים בתוכנית Advantage-CLUB.

11.4 - המחאת זכויות וחובות

הזכויות וההתחייבויות של מלונות ליאונרדו על פי תוכנית Leonardo AdvantageCLUB ניתנות להמחאה או להעברה ע"י מלונות ליאונרדו לכל גורם אחר ובכל עת, וביצועם לאחר מכן יהא באחריותו של אותו גורם.

חברות בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB: הודעה בדבר פרטיות נתונים

 

זוהי סקירה כללית של הפרטים שלכם שאנחנו (מלונות ליאונרדו, המיוצגת ע"י "Sunflower Management GmbH & Co.KG Landsberger Allee 117A, 10407 Berlin")אוספים ומעבדים בקשר עם החברות שלכם בתוכנית AdvantageCLUB. כמו כן, אנו ניידע אתכם בדבר זכויותיכם השונות בכל הנוגע לעיבוד הנתונים המתבצע על-ידנו. הודעה זו הינה בנוספת להודעה הכללית שלנו בדבר פרטיות שאותה ניתן למצוא באתר שכתובתו: https://www.leonardo-hotels.com/privacy-notice-and-cookie-policy.

 

הפרטים והנתונים שאותם אנו עשויים לאסוף אודותיכם

אנו אוספים ומעבדים את הפרטים האישיים הבאים אודותיכם בקשר עם חברותכם בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB.

מידע בלתי-רגיש:

  1. הפרטים האישיים שלכם ◄ לרבות שם, מגדר ותאריך לידה; כמו כן, אתם עשויים למסור לנו מידע בדבר בני המשפחה שלכם לצורך צבירת נקודות או הטבות (לא חובה).
  2. פרטי ההתקשרות מולכם ◄ לרבות כתובת הדוא"ל שלכם (שדה חובה) וכתובת המגורים או מספר הטלפון שלכם, ככל שסופקו על-ידכם.
  3. פרטי ההזמנה שלכם ◄ לרבות בתי מלון והפרטים של כל שהייה באחד מן המלונות שלנו שבהם השתמשתם בכרטיס החבר שלכם במועדון AdvantageCLUB; פרטי לוחית הרישוי של רכבכם, ככל שהדבר נדרש לצורך ניהול השהייה שלכם או לצורך מתן הטבות לחברים;
  4. פרטי החשבון שלכם בתוכנית Miles & More ככל שבחרתם בתוכנית זו ביחס לצבירת נקודות במסגרת תוכנית Leonardo AdvantageCLUB REWARD.
  5. פרטי ה- Deutsche Bahn שלך ◄ כאשר אתה נבחר על ידך כהעדפת רווחים של תוכנית Leonardo AdvanatgeCLUB REWARD.

מידע רגיש:

אנו איננו אוספים או מעבדים כל סוגי נתונים מיוחדים (נתונים אישיים המסגירים מוצא אתני, דעות פוליטיות, אמונות דתיות או פילוסופיות, או חברות בארגון עובדים, וכן עיבוד נתונים גנטיים, נתונים ביומטריים למטרות זיהוי בני אדם, נתונים בריאותיים או נתונים אודות חיי המין או הנטייה המינית של אדם כלשהו). עם זאת, ככל שתעבירו לנו מידע הנכלל בקטגוריות מידע מיוחדות לטובת ההזמנה שלכם (למשל, אם תבקשו חדר מותאם לנכים או תיידעו אותנו בדבר דרישות תזונתיות הקשורות לאמונה דתית, ייתכן שאנו נאסוף ונעבד גם את הנתונים הללו).

 

מהו הבסיס המשפטי לשימוש שלנו בנתונים האישיים שלכם

  1. ביצוע חוזה (Art. 6(1)(b) GDPR): הפרטים האישיים שלכם יעובדו לצורך ניהול החברות שלכם ועל מנת להעניק לכם את ההטבות הנלוות לה
  2. הסכמה (Art. 6(1)(a) GDPR): שליחת ניוזלטרים ומידע שיווקי אחר על סמך הסכמתכם מראש בלבד. באפשרותכם לבטל את הצטרפותכם (לבצע opt-out) בכל עת דרך הקישור המופיע בניוזלטרים שקיבלתם בעבר או ע"י יצירת קשר עמנו בכתובת הדוא"ל הבאה: advantageclub@leonardo-hotels.com. ככל שסיפקתם לנו סוגי מידע מיוחדים ביחס להזמנתכם, אנו נראה בכך הסכמה מפורשת לעיבוד הנתונים לצורך מתן השירותים שלנו ובהתאם לבקשתכם.

 

מדוע אנו אוספים את הנתונים האישיים שלכם והצדקת השימוש בהם

אנו רשאים להשתמש בנתונים האישיים שלכם על מנת:

  1. לנהל את החברות שלכם בתוכנית Leonardo AdvantageCLUB
  2. לנהל את הנתונים שלכם
  3. התאמה אישית לשירותים

מהיכן אנו אוספים את הנתונים האישיים שלכם?

אנו מקבלים את הנתונים האישיים שלכם רק מכם ישירות, ואנו רשאים להשתמש בהם בקשר עם נתונים שמקורם בהזמנות ושהיות קודמות שלכם בבתי המלון שלנו.

 

הצדדים שמולם אנו משתפים את הנתונים האישיים שלכם

אנו מעבירים נתונים לחברות הקבוצה המפעילות בתי מלון יחידים (רשימה של בתי מלון אלו ניתן למצוא בנספחים 1 ו-2 להודעה הכללית שלנו בדבר פרטיות) ככל שתבקשו מאיתנו לאסוף פרטים בהקשר של תוכנית Miles & More, אנו נעביר את פרטי הנקודות שהצטברו לחברת Miles & More GmbH [ MAC Main Airport Center, Unterschweinstiege 8, 60549 Frankfurt/Main].

אם תבקש מאיתנו לאסוף פרטי Deutsche Bahn, אנו חולקים גם את נקודות ה-BahnBonus שנאספו עם DB Fernverkehr AG, [DB Tower Europa-Alle 78-84, 60486 Frankfurt/Main].

אנו משתמשים במעבדי נתונים צד ג' לצורך הפעלת אתר האינטרנט ופלטפורמת ההזמנות שלנו או על מנת לספק שירותים דומים. צדדים שלישיים אלו יקבלו את הנתונים האישיים שלכם רק בתור מעבדי נתונים הפועלים מטעמנו ובהתאם להנחיות שלנו. הם אינם רשאים להשתמש בנתונים למטרותיהם.

לקבלת מידע נוסף על שיתוף נתונים, אנא עיינו בהודעה הכללית שלנו בדבר פרטיות שאותה ניתן למצוא באתר שכתובתו: https://www.leonardo-hotels.com/privacy-notice-and-cookie-policy

 

האם אנו שולחים את הנתונים האישיים שלכם לחו"ל ומהם אמצעי ההגנה המופעלים בהקשר זה

באופן כללי, איננו מעבירים את הנתונים שלכם ליעדים הממוקמים מחוץ לאירופה או למדינות שנחשבות למדינות שבהן לא קיימת רמה הולמת של אבטחת נתונים.

 

למשך כמה זמן נחזיק בנתונים שלכם?

אנו נחזיק בנתונים שלכם אך ורק למשך פרק הזמן הנדרש לצורך מימוש המטרות שלשמן קיבלנו אותם, וכן לכל מטרה קשורה ומותרת אחרת. על מנת לנהל את ההטבות שלכם במועדון AdvantageCLUB, אנו נשמור על הנתונים הללו במשך כל תקופת החברות שלכם ולאחר הפסקתה, כל עוד נדרש לעשות זאת על פי חובות שמירת הנתונים הסטטוטוריות שלנו.

 

עדכון הנתונים האישיים שלכם

אנו נוודא שהנתונים האישיים שלכם הינם מדויקים. על מנת לסייע לנו בנושא, באפשרותכם לתקן את הנתונים האישיים שלכם בכניסה לחשבון החבר שלכם בכתובת: www.leonardo-hotels.com, עדכון הנתונים שלכם בכרטיס ההרשמה במעמד הצ'ק-אין הבא שתבצעו, או ע"י מסירת הודעה לידינו בדבר כל שינויים שחלו בנתונים האישיים שלכם שאותם העברתם לנו, וזאת בהודעת דוא"ל לכתובת: advantageclub@leonardo-hotels.com.

 

מהן הזכויות שלכם?

מוקנות לכם זכויות מסוימות הנוגעות לנתונים האישיים שלכם.

  1. גישה לנתונים: עומדת לכם הזכות לקבל גישה לכל נתונים אודותיכם המוחזקים על-ידנו, שאותה תוכלו באופן כללי לממש תוך חודש ממועד הבקשה.
  2. תיקון: באפשרותכם לבקש מאיתנו לתקן נתונים אישיים בלתי-מדויקים.
  3. מחיקה: הדבר יאפשר לכם לבקש מאיתנו למחוק או להסיר נתונים אישיים במקרים שבהם אין סיבה טובה להמשך העיבוד שלהם על-ידנו. לתשומת לבכם: ייתכן שלא תמיד נוכל להיענות לבקשת המחיקה שלכם מסיבות משפטיות מסוימות שבעניינן נמסור לכם הודעה, לפי העניין, במועד בקשתכם.
  4. משיכת הסכמה: באפשרותכם למשוך כל הסכמה לעיבוד נתונים אישיים שהענקתם לנו, וכן למנוע את המשך עיבוד הנתונים ככל שאין סיבה נוספת להמשך עיבוד הנתונים האישיים שלכם.
  5. מגבלה: באפשרותכם לבקש מאיתנו לסמן את הנתונים האישיים כנתונים מוגבלים בזמן הטיפול בכל תלונה, וכן להגביל את עיבוד הנתונים בנסיבות אחרות.
  6. ניידות: באפשרותכם לבקש מאיתנו להעביר את הנתונים האישיים שהעברתם לנו ושאנחנו עדיין מחזיקים אודותיכם לידי צד שלישי וזאת באופן אלקטרוני.
  7. הגשת תלונה: באפשרותכם להגיש תלונה בדבר עיבוד הנתונים שלנו לידי רשות הגנת המידע הרלוונטית.

לתשומת לבכם: ייתכן שיחולו חריגים מסוימים לעניין מימוש זכויות אלו, ומשכך ייתכן שלא תוכלו לממשן בכל המצבים. בנוסף, חריגים אלו עשויים להיות שונים בכל מדינה החברה באיחוד האירופי.

 

כמו כן, ככל שמימשתם את זכותכם למחיקת מידע, משיכת הסכמה ו/או הגבלת נתונים, ייתכן שאנו נידרש למחוק את חשבון המשתמש שלכם בתוכנית AdvantageCLUB ואת החברות שלכם בתוכנית, וההטבות הנלוות לחברות זו עלולות לפקוע כתוצאה מכך. אנו נעביר לכם הודעה בנושא.

 

איש קשר לקבלת פניות

אנו נעמיד לרשותכם "קצין אבטחת מידע" (Data Privacy Officer) שאליו תוכלו לפנות בכל הנוגע לשימוש בנתונים האישיים שלכם או ככל שתרצו לממש את זכויותיכם בדבר נתונים אישיים. פרטי ההתקשרות מפורטים להלן:

 

כתובת:

Sunflower Management GmbH & Co.KG

Landsberger Allee 117A

10407 Berlin

טלפון:

+49 (0)30 688 322 0

דוא"ל:

dataprotection@leonardo-hotels.com

 

 

 

 

 

 

 

רשות הפיקוח המוסמכת

הרשות המפקחת על עמידתנו בדרישות פרטיות ונתונים:

סמכות

Berliner Beauftragte für Datenschutz und Informationsfreiheit

כתובת:

Friedrichstraße 219

10969 Berlin

טלפון:

+49 (0)30 13889 0

דוא"ל:

mailbox@datenschutz-berlin.de