למה להזמין באתר?
חיפוש חופשה
בחר מלון או אזור
    • אילת
    • לאונרדו קלאב אילת
    • לאונרדו פלאזה אילת
    • לאונרדו פריוילג' אילת
    • לאונרדו רויאל ריזורט אילת
    • ים המלח
    • לאונרדו קלאב ים המלח
    • לאונרדו פלאזה ים המלח
    • לאונרדו אין ים המלח
    • תל אביב והמרכז
    • לאונרדו בוטיק תל אביב
    • לאונרדו סיטי טאואר תל אביב
    • לאונרדו ארט תל אביב
    • לאונרדו ביץ' תל אביב
    • לאונרדו סוויט בת ים
    • לאונרדו בוטיק רחובות
    • טבריה
    • לאונרדו קלאב טבריה
    • לאונרדו פלאזה טבריה
    • לאונרדו טבריה
    • ירושלים
    • לאונרדו ירושלים
    • לאונרדו בוטיק ירושלים חדש
    • לאונרדו פלאזה ירושלים
    • אשקלון ואשדוד
    • לאונרדו אשקלון
    • לאונרדו פלאזה אשדוד
    • באר שבע
    • לאונרדו נגב באר שבע
    • חיפה
    • לאונרדו פלאזה חיפה
    • נתניה
    • לאונרדו פלאזה נתניה
בחרו תאריך הגעה ועזיבה
חדר אחד, 2 מבוגרים
  • 2
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
  • 0
    • 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
  • 0
    • 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
הוספת חדר
טסים?
  • מכל שדות התעופה
  • משדה דב
  • מנתב"ג
  • מחיפה
  • ללא טיסות
חיפוש חופשה
בחר מלון או אזור
    • אילת
    • לאונרדו קלאב אילת
    • לאונרדו פלאזה אילת
    • לאונרדו פריוילג' אילת
    • לאונרדו רויאל ריזורט אילת
    • ים המלח
    • לאונרדו קלאב ים המלח
    • לאונרדו פלאזה ים המלח
    • לאונרדו אין ים המלח
    • תל אביב והמרכז
    • לאונרדו בוטיק תל אביב
    • לאונרדו סיטי טאואר תל אביב
    • לאונרדו ארט תל אביב
    • לאונרדו ביץ' תל אביב
    • לאונרדו סוויט בת ים
    • לאונרדו בוטיק רחובות
    • טבריה
    • לאונרדו קלאב טבריה
    • לאונרדו פלאזה טבריה
    • לאונרדו טבריה
    • ירושלים
    • לאונרדו ירושלים
    • לאונרדו בוטיק ירושלים חדש
    • לאונרדו פלאזה ירושלים
    • אשקלון ואשדוד
    • לאונרדו אשקלון
    • לאונרדו פלאזה אשדוד
    • באר שבע
    • לאונרדו נגב באר שבע
    • חיפה
    • לאונרדו פלאזה חיפה
    • נתניה
    • לאונרדו פלאזה נתניה
בחרו תאריך הגעה ועזיבה
חדר אחד, 2 מבוגרים
  • 2
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
  • 0
    • 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
  • 0
    • 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
הוספת חדר
טסים?
  • מכל שדות התעופה
  • משדה דב
  • מנתב"ג
  • מחיפה
  • ללא טיסות
חיפוש חופשה

Leonardo BUSINESS

הגעתם ליישום פיסבוק- לחצו אנטר אם ברצונכם לדלג על זה.
מלונות פתאל בפייסבוק

אירוע ללקוחות – הלקוח תמיד מתפנק

10 ינואר, 2011
ערבי לקוחות ואירועים ללקוחות הם הזדמנות לפגוש את הלקוח פנים מול פנים, לשמוע את חוות דעתו על המוצר או מהלך שיווקי של החברה, לחזק את הקשר שלו עם המותג והפנים של החברה או בעלי תפקידים מתוך החברה, שמגיעים לאירוע כדי לייצר אינטראקציה עם לקוחות. 

מפרגנים ללקוחות

אחרי שהחלטתם על קיומו של אירוע ללקוחות בטיימינג המתאים, בין אם במועד של השקת מוצר חדש, אחרי מיתוג מחודש, בתחילתה של שנה או לקראת סוף עונה, חשוב לתכנן אירוע שבאמת יעניק ללקוח תחושה מיוחדת, חוויה שקשורה למהות של המותג, אירוע שיחזק אצלו את הנאמנות לחברה וייחרט בזיכרונו. כך שבכל פעם שהוא יביט בתמונה מהאירוע או במתנה שהוא קיבל באירוע הוא ייזכר כמה מרגש היה האירוע. 
לפניכם מספר טיפים לתכנון אירוע ללקוחות מפנק להפליא. מבחירת המשתתפים, דרך הקונספט המוביל, עיצוב האולם בהתאם לאווירה המבוקשת ועד התוכנים האמנותית של הערב במיוחד.

את מי להזמין?

ניתן לקיים אירוע ללקוחות נאמנים בלבד או אירוע ללקוחות שזכו למשל בתחרות או הגרלה מטעם החברה או אירוע ללקוחות חדשים (אם ברצונכם למשל לייצר אתם היכרות ראשונית שתהווה בסיס מוצק להמשך).
אירוע ללקוחות נאמנים הוא ההזדמנות הנכונה להודות ללקוחות על כך שהם מלווים זמן רב את החברה, אירוע ללקוחות שזכו הוא הזדמנות לתגמל לקוחות ששיתפו פעולה עם קמפיין ספציפי או מבצע, אירוע ללקוחות עסקיים מכוון לפלח שוק מסוים. החליטו מה היא המטרה השיווקית שלכם ולפי זה, תדעו את מי להזמין.

אופי האירוע

חשוב להחליט האם מדובר באירוע קטן מצומצם משתתפים או באירוע גדול וגרנדיוזי רב משתתפים. תלוי כמובן בקונספט, בתקציב ובסגנון המועדף. אם החלטתם להזמין לאירוע רק לקוחות נבחרים ומדובר בכמות גדולה של משתתפים, כדאי לבחור בהתאם אולם גדול במלון, לשלב הופעה, סרט, מסיבת ריקודים ואם מדובר בערב אינטימי, הקונספט יהיה שונה, אולי בחדר ישיבות או אולם קטן-בינוני, סביב ארוחת ערב, בופה או הרצאה מעניינת. 

תוכנית לערבי לקוחות

אירוע עסקיחשוב ליצור עניין מתמשך במשך כל הערב או הבוקר (אם החלטתם לערוך אירוע של בוקר, אז אל תשכחו לכלול בפינוק ארוחת בוקר עשירה ואם אירוע של ערב, ארוחת ערב מפוארת). 
ניתן להתחיל בקבלת פנים שכוללת אפרטיפים, להמשיך משם לתוכנית אמנותית של זמר, להקה או מופע כלשהו, הרצאה מטעם החברה ולסיים במסיבת ריקודים תוססת.
 
חשוב מאוד לא לדלג על היכרות אישית עם הלקוחות שהגיעו, לשלוח נציגים מטעם החברה להתערות בין הלקוחות כדי לייצר אתם תקשורת "בגובה העיניים". 
כמו כן, אל תוותרו על הפן המקצועי, מדובר באירוע לקוחות ולכן, חשוב להתייחס אליהם כאל שגרירי המותג, לשתף אותם קצת במה שקורה בחברה, בין אם מוצרים עתידיים שעומדים בקרוב לצאת לשוק או להציג מצגת שפורשת את ההיסטוריה של החברה וכולי. 

חיבור ישיר לחוויית המותג

אירוע לקוחות בבית מלון אולי מתקיים בסביבה שלא דומה כלל למשרדי החברה או לסניפי הרשת, אבל אפשר על ידי עיצוב ויזואלי והאווירה הנכונה לייצג ולשדר את ערכי המותג ולחבר את הלקוחות עם החוויה של המותג, כמו למשל, לקשט את האולם בפוסטרים, להקרין על גבי מסכים פרסומות, דיילות בבגדים המזוהים עם המותג יכולות להסתובב ולחלק ללקוחות פרוספקטים או שי למזכרת באדיבות החברה, ניתן להקים דוכנים עם מוצרי החברה (דוגמיות, טעימות וכולי). לגרום ללקוחות ליהנות מהחוויה שמועברת באירוע ומזוהה עם המותג.
פוסטים נוספים שיעניינו אותך