שאלות נפוצות - מועדון החברים של מלונות לאונרדו

שביעות הרצון שלכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו. לא מוצאים את מה שאתם מחפשים? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו.

מועדון החברים של מלונות לאונרדו - שאלות נפוצות

כל שעליכם לעשות הוא להירשם  ישירות באתר בכתובת https://www.leonardo-hotels.com/leonardo-advantage-club. החברות אינה כרוכה בתשלום.

תקבלו מייל "ברוכים הבאים" הכולל קישור להפעל החברות. בלחיצה על הקישור תוכלו להשלים את הפעלת חשבון החבר שלכם ולהיכנס לאתר מלונות לאונרדו.

פשוט לחצו על הקישור "שכחת את הסיסמה?" מתחת לתיבת הכניסה באתר מלונות לאונרדו ותקבל קישור במייל  לאיפוס הסיסמה שלכם.

ניתן לשנות את כל הפרטים בכרטיסיית "החשבון שלי".

לאחר שנרשמתם כחברים במועדון לאונרדו, תתחילו לצבור נקודות אוטומטית עבור כל הזמנה למלון לאונרדו המשתתף בתוכנית. המלונות הבאים אינם משתתפים: מלון לאונרדו לייפציג, מלון סיפריה ביי, מלון לאונרדו לאורה ביץ' ומלון לאונרדו פלאזה סיפריה מאריס.

הנקודות יזוכו רק עבור הזמנות שבוצעו דרך חשבון מועדון החברים שלכם באתר, דרך משרדי ההזמנות המרכזיים שלנו, ישירות במלון או בסוכנויות הנסיעות באמצעות מערכת GDS המחוברת ישירות למלונות לאונרדו.

ניתן לממש נקודות בכל המלונות הניתנים להזמנה באתר (הרשת) ומשתתפים בתוכנית AdvantageCLUB.

לא, הנקודות יזוכו רק עבור הזמנות שבוצעו באתר הבית של מלונות לאונרדו, דרך משרדי ההזמנות המרכזיים שלנו, ישירות במלון או בסוכנויות הנסיעות באמצעות מערכת GDS המחוברת ישירות למלונות לאונרדו

לא. לא ניתן לצבור נקודות עבור שהיות לפני ההרשמה והפעלת החשבון.

כדי לממש נקודות, היכנסו לחשבון שלכם באתר מלונות לאונרדו. אנא זכרו כי מספר הנקודות למימוש עשוי להשתנות בהתאם לקטגוריית המלון, תקופת השהייה וקטגוריית החדר. ניתן לשלם רק בהזמנות מלאות בנקודות. פדיון חלקי אינו אפשרי. על מנת לממש נקודות יש שתי אפשרויות:

בלחיצה על כפתור "מימוש נקודות" בחשבון. מלאו את כל הנתונים הרלוונטיים במנוע ההזמנה למעלה (מלון, תקופת שהייה וכן הלאה) והמשיכו בלחיצה על "חפש". בתוך דף התוצאות תראו את כמות הנקודות שיש לממש עבור ההזמנה הספציפית הזו. במקרה שהנקודות לא מכסות את ההזמנה במלואה, דף התוצאות יציג את המחיר הרגיל

במהלך הזמנה רגילה, תוך כדי כניסה לחשבון החבר, תינתן לכם האפשרות לשלם באמצעות הנקודות שלכם בסעיף התשלום. עם זאת, אפשרות זו ניתנת רק אם סך הנקודות שנאספו יכול לכסות את ההזמנה במלואה. במקרה שאין לכם מספיק נקודות למימוש, עליכם להמשיך בשיטת התשלום הרגילה

תוכלו להיכנס לחשבון שלכם בכל עת באמצעות פרטי הכניסה שלכם בכתובת https://www.leonardo-hotels.com/leonardo-advantage-club. הכרטיסייה "ההיסטוריה שלי" מספקת סקירה כללית של כל הנקודות שנצברו ומומשו ומציגה את יתרת הנקודות הנוכחית המאושרת.

החל מה-1 בינואר 2016, אלו ההנחיות החדשות:

 

הנקודות נשארות בתוקף בחשבון החבר 18 חודשים לאחר הצ'ק-אאוט האחרון.

כל הזמנה זכאית חדשה שיוצאת במהלך 18 החודשים הללו מאריכה את תוקפן של שאר הנקודות לפי תאריך הצ'ק-אאוט האחרון.

לא ניתן להחזיר נקודות שפג תוקפן ולא ניתן להעביר נקודות לחשבון חבר אחר.

עד ה-31 בדצמבר 2015, כלל התפוגה הבא היה בתוקף:

במקרה של אין זיכוי נוסף בתוך שנה אחת, פג תוקף הנקודות האחרונות שנאספו.

עבור צ'ק אאוט חדש תוך שנה, תוקף הנקודות הקיימות הוארך לכל היותר ל-3 שנים.

החבר זכאי לצבור נקודות רק עבור חדר אחד, במיוחד עבור החדר בו שהה. אותו עיקרון תקף להנחה. בהזמנת שני חדרים לאותה מסגרת זמן ניתן לקבל את ההנחה רק עבור החדר הראשון שהוזמן.

לא, ההנחה תחול רק על החדר הראשון שהוזמן.

בתוך חשבון החבר שלך, בלשונית "ההזמנות שלי", תמצא רשימה של כל ההזמנות המקושרות לחשבון החבר שלך. כל הזמנה עתידית שנעשתה דרך האתר יכולה להיבטל על ידי לחיצה על הכפתור "ביטול". לכל שאלה, ניתן גם ליצור קשר עם מחלקת ההזמנות של המלון הספציפי.

אנא צור קשר עם צוות התמיכה של מועדון החברים של לאונרדו באמצעות טופס יצירת הקשר באתר. אנו נבדוק את חשבון החבר שלך ונחיל את כל התיקונים הנדרשים.

אנא ודאו שהחברות שלכם אושרה והופעלה דרך הקישור שהתקבל במייל ההרשמה. לאחר הפעלת החברות, תוכלו להתחבר באמצעות האישורים שנבחרו בעת ההרשמה.

אנא צרו קשר עם צוות התמיכה של מועדון חברים לאונרדו באמצעות טופס יצירת הקשר באתר. לאחר בדיקה חוזרת של הפרטים השמורים בחשבונכם (כתובת, יום הולדת, מספר טלפון וכן הלאה) נוכל לסייע לכם לעדכן את כתובת המייל שלכם בחשבון החבר.

לכל אחד מהמלונות שלנו יש כללים/תקנות משלו לגבי מסעדה ובר, בין היתר. לחלק מהמלונות שלנו יש כרטיסים שחברים יכולים להשתמש בהם כדי לקבל את ההנחה.
אתם מוזמנים לשאול בעת הצ'ק-אין האם המלון בו אתם מתארחים מציע גם את הכרטיסים הללו או כיצד תוכלו לקבל את ההטבה.

איסוף הטבות בתוכנית Miles & More או BahnBonus

כדי להרוויח קילומטרים או נקודות עבור שהייה התואמת במלונות ליאונרדו, עליך להיות חבר ב-Leonardo AdvantageCLUB, כמו גם במערכת הקפיצה המתאימה. ניתן להירשם ל-Leonardo AdvantageCLUB בחינם באופן מקוון ב-https://www.leonardo-hotels.com/leonardo-advantage-club. במהלך ההרשמה, בחר בהעדפת הרוות המתאימה, וספק את מספר החבר שלך בגורם שלישי.

אם אתה כבר חבר ואוסף נקודות AdvantageCLUB אך מעוניין לאסוף עם אחת מהאפשרויות השותפות הזמינות בעתיד, עליך להתחבר לחשבון החבר ולשנות את העדפת הרוות בלשונית "החשבון שלי".

החוקים להזמנות התואמות נשארים זהים לחברות AdvantageCLUB עם נקודות העדפה לרוות.

ניתן להחליף בין קילומטרים פרס של Miles & More ונקודות BahnBonus בלשונית "החשבון שלי" בחשבון ה-AdvantageCLUB שלך. יש לציין כי השינוי יהיה תקף עבור כל ההזמנות העתידיות שלך.

כחבר ב-AdvantageCLUB, תוכל לצבור נקודות רק עבור עדפות יחידה של בחירתך לאותה שהייה. העדפה יכולה להשתנות לפני כל שהייה נתונה על ידי עדכון של פרופיל החברות שלך באופן מקוון. לא ניתן להמיר נקודות/ קילומטרים שנאספו מראש לכל עדפה אחרת. העדפה החדשה שנבחרה תהיה תקפה לכל ההזמנות העתידיות.

לכל שהייה ראויה במלונות ליאונרדו באירופה, תקבל קילומטר פרס אחד של Miles & More עבור כל יורו אחד שנוציא על מחיר החדר שלך. המלונות הבאים אינם כלולים: Leonardo Cypria Bay, Leonardo Laura Beach & Splash Resort, Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa, Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea, Leonardo Kolymbia Resort – Rhodes, The Midland, מלונות ליאונרדו בממלכה המאוחדת, מלונות ליאונרדו בהולנד ובבלגיה, מלונות Jury’s Inn ומלונות Apollo.

לכל שהייה ראויה במלונות ליאונרדו באירופה, תקבל נקודת BahnBonus אחת עבור כל יורו אחד שנוציא על מחיר החדר שלך. המלונות הבאים אינם כלולים: Leonardo Cypria Bay, Leonardo Laura Beach & Splash Resort, Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa, Leonardo Crystal Cove Hotel and Spa by the Sea, Leonardo Kolymbia Resort – Rhodes, The Midland, מלונות ליאונרדו בממלכה המאוחדת, מלונות ליאונרדו בהולנד ובבלגיה, מלונות Jury’s Inn ומלונות Apollo.

תחת הלשונית "היסטורייתי" יש לך סקירה של כל הנקודות/ הקילומטרים שאספת, מחולקים לפי העדפת הרוות.

הקילומטרים הפרס או נקודות ה-BahnBonus שלך יועברו באופן אוטומטי לחשבון הגורם השלישי המתאים שלך בתוך ארבעה עד ששה שבועות לאחר יציאתך מהמלון. אנא צור קשר עם צוות התמיכה שלנו ב-Leonardo AdvantageCLUB דרך טופס היצירת קשר באתר (https://www.leonardo-hotels.com/contact) במקרה שהנקודות או הקילומטרים שלך לא הועברו בתוך תקופה זו.

למרבית הצער, לא. נקודות/ קילומטרים לא יכולים להיזכר אם לא נרשמת ל-Leonardo AdvantageCLUB שלנו לפני זמן היציאה שלך.

נקודות הפרס שלך יועברו באופן אוטומטי לחשבון השותפות המתאים שלך בתוך ארבעה עד ששה שבועות לאחר צאתך מהשהייה הראויה. כדי לממש אותן, אנא בקר באתר האינטרנט של השותף המתאים.

הזמינו ישירות וקבלו 10% הנחה

הזמינו ישירות וקבלו 10% הנחה

לאן
הזינו יעד כדי להתחיל בחיפוש
מתי
29 ספט'-30 ספט'
אורחים
1 חדר, 2 אורחים
קוד הטבה
קוד הטבה תקף
הבטחה להשוואת מחיר
אחריות למחיר הטוב ביותר
תשלום מקוון מאובטח
ללא עמלות הזמנה נסתרות
הצטרפו בקלות למועדון החברים של מלונות לאונרדו, חינם!
חברי מועדון?התחברות

מועדון החברים של מלונות לאונרדו - צרו קשר

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, בקשה או הצעה שתצטרכו. התמיכה של מועדון החברים של מלונות לאונרדו (AdvantageCLUB) זמינה בימים ב'-ו' בין 8:00 - 17:00. לעניינים דחופים צרו קשר עם המלון.